۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

محصولات هیدرودرم لیدی




کرم ضد ترک بدن هیدرودرم
خیلی از خانم ها هنگام افزایش وزن در دوران بارداری ویا افزایش سریع وزن بدن دچار ترک خوردگی و کشیدگی پوست می شوند .
این کرم حاوی پالمیتویل اولیگوپپتید،زینک گلوکونات ،لوپئول و عصاره ی گیاه سافورا ژاپونیکا است که محرک فرآیند تجدید ساختار سلولی نام دارند، باعث افزایش الاستیسیته ی پوست می شوند .
همچنین مواد نام برده از ترک خوردگی ،کشیدگی و افتادگی پوست جلو گیری می کنند .




کرم ضد آفتاب رنگی هیدرودرمspf30



وظیفه ی تمام ضد آفتاب ها محافظت از پوست در مقابل اشعه های زیان بار خورشید است . این اشعه ها که به uvaوuvbمعروف اند موجب آفتاب سوختگی پوست می شوند .این کرم که حاوی عصاره گیاهی بلیس پرنیس ،روغن جوانه ی گندم ،اسید هیالورونیک،ویتامن های A,E,Cو دکسپانتنول است پوست شما را در مقابل این اشعه های خطرناک محافظت می کند .
این کرم در برابر تعریق و شستشو مقاوم است وبا رنگ طبیعی پوست نیز هماهنگ است .چون این کرم هیچ جاذب های شیمیایی و اسانسی در ترکیب خود ندارد جهت استفاده در طی دوران بارداری و شیر دهی می تواند مناسب باشد .


لوسیون بدن هیدرودرم


یک لوسیون بدن خوب باید بتواند موجب رطوبت رسانی طولانی مدت به پوست بشود و سلول های شاخی پوست را از بین ببرد .
این لوسیون که فاقد اسانس و حاوی مخلوط روغن گیاهی جوانه ی گندم ،روغن بادام شیرین ،روغن آووکادو،اسکالن و کمپلکس اسید هیالورونیک ،اوره ،لاکتات سدیم ،پروتئین ابریشم ،ویثامین Eو دکسپانتنول است باعث تغذیه ی پوست و کمک به تجدید ساختار پوست
و خنثی کردن رادیکال های آزاد می شوود که افزایش استحکام و انعطاف پزیری پوست را به همراه دارد .




کرم روشن کننده گیاهی هیدروردم
تعداد زیادی از بانوان در طول بارداری ویا مصرف دارو ها ضد بارداری دچار لکه های قهوه ای در صورت و گردن می شوند



در این مواقع اکثرا شروع به استفاده از کرمی می کنند تا مشکل خودشان را حل کنند ،امّا بعضی کرم های روشن کننده دارای هیدروکینول و اسید گوژیک هستنند که اثر های نا مطلوبی بر فرد می گزارد .این کرم که حاوی کمپلکس گیگاوایت،عصاره ی گیاه بلیس پرنیس،ویتامین های AوE و ویتامین Cپایدار همراه با بیوتین است جهت استفاده در طول دروان بارداری و شیر دهی مناسب است و لکه های قهوه ای در صورت و گردن رفع می کند.





کرم شقاق سینه هیدروردم

یک دیگر از مشکلات بانوان در طی دوران شیر دهی ،ترک برداشتن سینه است .در این جا فرد شیرده نیازمند کرم است که بتواند رطوبت مورد نیاز پوست سینه را فراهم سازد .در این مواقع برخی شروع به استفاده از کرم های مرطوب کننده ی دست و صورت

می کنند!ولی بیشتر این کرم ها دارای لانولین،اسانس و نگهدارنده هستند که به این مشکل دامن می زنند .
این کرم که حاوی کمپلکس نرم کننده والتیام بخش لوپئول ،شی باتر ،روغن دانه انگور ،کره کاکائوو کره ی مانگو است ،مناسب جهت استفاده از در دوران شیردهی است ،این کرم که نیازی به شستشو ندارد به راحتی رطوبت مود نیاز را فراهم میسازد.





کرم نرم کننده و طراوت دهنده پا هیدرودرم

یکی دیگر از مشکلات خانم های باردار افزایش وزن آنهاست که منجر به فشار آمدن به پاها می شود.


که خستگی پاهارا به دنبال دارد این کرم که دارای کمپلکس لوپئول ،روغن بادام شیرین، روغن درخت چای ،روغن نعنا،روغن ترنج ،شی باتر و گلیسرین است موجب تقویت پاها و افزایش مقاومت آنها در برابر واریس می شود .

همچنین موادی را که نام بردم خاصیت التیام بخشی و مرطوب کنندگی را نیز دارند که موجب خنک شدن و برطرف شدن خستگی پا ها می شوند.




ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

-جهت حفظ بهداشت وسلامت شخصی بانوان
-جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع و تکثیر باکتری های مضر
-فرمولاسیون بسیار مناسب بدون ایجاد حساسیت
-جلوگیری کننده از خشکی
-سازگار با باکتری های مفید
-تنظیم PHواژن
-حاوی عصاره بابونه ،بنزیل الکل و گلیسرین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر